8. november 2012

Dagens 8/11-12



Kjole/sweater - Monki, Blazer - Vero Moda, Halskæde - Pilgrim, Sneakers - Nike

Ovenstående outfit har jeg haft på i dag på gymnasiet. Det er et meget enkelt outfit, men jeg elsker kontrasten mellem blazeren og sneakersne (hedder det virkelig det?? :)). Tror jeg må finde nogle flere oversize kjoler som denne fra Monki, for jeg har virkelig fået brugt den meget! :)

Forresten overvejer jeg at lave sådan nogle julegave guides til f.eks. far, mor, søster/bror osv. Tror måske det kunne hjælpe nogen lidt på vej :) Jeg har i hvert fald altid svært ved at finde gaver til min far, men måske hjælper det, hvis jeg sætter mig ned og laver en collage med nogle muligheder :)

Og så er det fredag i morgen! Wuhuu! Ha' en dejlig aften :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar