16. november 2012

New in: Real Techniques børster


Jeg har virkelig længe overvejet at prøve nogle af make-up børsterne fra Real Techniques og nu jeg jeg mig endelig sammen og bestilte nogle på Amazon. Faktisk har jeg skrevet lidt om dem her, hvor de var på min skønheds ønskeliste :) Børsterne er lavet af Samantha Chapman, som udover at være professionel make-up artist, også laver videoer på YouTube sammen med min søster, hvor de kalder sig Pixiwoo. Herunder kan i se bedre billeder af børsterne.



Denne børste er den mindste af de tre jeg bestilte. Jeg hedder "stipling brush" og er virkelig god at bruge med creme produkter, som creme blush, bronzer eller foundation. Jeg bruger min børste sammen med creme blushen fra Topshop i Neon Rose. Børsten gør det nemmere at placere farven, da den er lidt mindre end andre børster og så blender den også produktet rigtig godt ind i huden.




Den næste børste jeg købte, er også den største. Den hedder "powder brush" og er, som navnet hentyder til, beregnet til at bruge sammen med pudder. Til hverdag bruger jeg kun lidt mineral pudder på min hud, i stedet for foundation og derfor er denne børste perfekt til mig :) Den er ret stor, så det går virkelig hurtigt at børste lidt pudder over huden og man får et meget naturligt resultat.



Denne børste hedder "blush brush" og er den sidste, jeg købte. Jeg bruger den enten til bronzer eller blush, da børstens hoved er meget langt, så det er nemt at kontrollere, hvor man lægger farven. Udover det, blender den produktet rigtig godt, når man bruger cirkelbevægelser.


Alle tre børster er helt vildt bløde og så kan de stå op selv. Hvis i vil læse mere om børsterne, kan i kigge forbi denne hjemmeside, hvor i også kan se alle de andre børster i kollektionen :)
Håber i har en fantastisk fredag :)


2 kommentarer:

  1. Åh, <3 Er glad for du købte nogle. Håber du bliver lige så glad for dine som jeg er for mine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Indtil videre lever de i hvert fald 100% op til forventningerne - og de var høje! :)

      Slet