1. april 2013

Mine CLEAN parfumer



Forrige jul fik jeg parfumen Skin fra CLEAN i julegave, og jeg har brugt den lige siden og været rigtig glad for den, som i kan se på første billede :) For nyligt modtog jeg tre andre parfumer fra CLEAN sammen med et abonnement på Eurowoman, som jeg fik i fødselsdagsgave i år. Dette giver mig anledning til at skrive et lille indlæg om de lidt anderledes parfumer. De tre andre jeg ejer hedder Warm Cotton, Fresh Laundry og Shower Fresh.

Generelt er CLEAN parfumerne lidt utraditionelle fra andre parfumer på den måde, at de ikke dufter så sødt og f.eks. ikke af blomster. Deres koncept er, som navnet hentyder til, at lave parfumer som dufter rent og minder én om gode øjeblikket i dagligdagen, som f.eks. duften af rent tøj, af rejnvejr osv. Denne idé, synes jeg, er rigtig fin, og det er også det, som har fået mig til at prøve deres parfumer i første omgang.

De to dufte jeg personligt bedst kan lide er Skin og Shower Fresh. Skin parfumen er nok mest "parfume-agtig". Den er dyb og lidt kraftig på den gode måde, og den får én til at tænke på ren fugtig hud :) På grund af den lidt dybere duft, ville jeg sige, at det er en aftenparfume. Shower Fresh er derimod meget frisk, og den dufter mest af alt af en sød og frisk sæbe. Denne duft er nok den mest søde af mine CLEAN parfumer, og jeg tror også, det er grunden til, at jeg godt kan lide den.

Fresh Laundry er også meget frisk og minder mig om nyvasket sengetøj, som har hængt ude i solen hele dagen :) Den parfume jeg er mindst vild med er Warm Cotton. Jeg synes, den dufter lidt skarpt af skyllemiddel, hvilket også får duften til at virke lidt syntetisk. Jeg tror dog at parfumer kan opfattes meget forskelligt fra person til person, så hvis i tænker på at købe en af parfumerne, vil jeg anbefale at i selv dufter til dem i butikken :) I kan også læse mere om parfumerne fra CLEAN på deres hjemmeside :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar